onsdag 5 januari 2011

Backlog: Mellandagarna.

Mina uppdateringar har varit lite långsamma från helgerna så här kommer den första backlogen. Bilder och filmer kommer att komma lite pö om pö.

Vad hände den 26:e – 29:e dec?

26 dec.
Städade, gjorde lite ärenden, väntade på att nästa dag skulle komma.

27 dec.
Helena, min flickvän, kom hit från sitt julfirande i Sverige och stannar här till den 9:e Jan. Jag hämtade henne från Narita och resan hem på två timmar kändes kort. Middag och promenad i omgivningen, tid att landa ordentligt. Stor längtan stillad.

28 dec.
Jag var på kontoret, det var end of the year party på KDDI och vi spelade bland annat Xbox Kinect. Kommer troligtvis köpa en sådan kamera till mitt eget X360 när jag kommer hem. Det var faktiskt ännu roligare den här gången. Boxning och pingis spelades. Det bjöds på sushi och öl, därefter middag tillsammans med Helena och Tadashi. Ännu mer av det goda, trevlig kväll.

29 dec
Förmiddagen mys, eftermiddagen resa mot Kyoto med Shinkansen. Mer om detta i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar