onsdag 20 oktober 2010

Just nu..

.. händer det inget bloggvärt. Jag har varit upptagen med exjobbet och har i princip bara tagit det lugnt när jag kommit hem.

Jag har lyckats beställa en mobiltelefon med kontantkort från Softbank (som rekommenderas av alla interns). Jag kommer att få betala extra för att köpa en laddare till, den ingår inte i paketet. Det kommer att kosta 7:50 kr/min att ringa vanliga samtal och 25 kr/månad att skicka obegränsat med e-post. Folk skickar mess till e-posten kopplad till mobilen istället för sms som jag skrev tidigare.

Den har dessutom TV-mottagare. Så nu kommer jag kunna se galen japansk TV på kontoret. Oerhört värt.

Ikväll: nudlar och bläckfisk. Fortfarande ingen gourmetkock i min minimala kokvrå men råvarorna är det inget fel på.

Bowlingturnering med jobbet på fredag. Minst 10 strikes blir det.

Tjipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar