onsdag 6 oktober 2010

Vidare samma dag

Eftersom jag skulle rapportera till min handledare vid KDDI kl 09:30 hade jag gott om tid innan jag var tvungen att ta tåget. Lite underliga byggnader och en kaffe senare var jag dock på väg.
Det som var roligt med Ikebukuro var att det kändes spännande att bara gå omkring. Allt var nytt.
En vy utanför hotellet. Kan tilläggas att jag var ombedd att bära kostym första dagen. Min favoritkostym var lagom varm som den var, att jag dessutom hade min svenska vinterjacka när det fortfarande är mellan 18-25 grader varmt gjorde resan ut till kontoret lite för svettig.

Framme så får jag gå omkring med 23+ kg packning i hög luftfuktighet och varm temperatur. Det tar 15 min att gå från KDDI till stationen och det hela var ändå roligt. Att äntligen få komma fram är ju spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar