måndag 29 november 2010

Fredag:fest

Det har varit en lång helg här borta. Mycket roligt som har hänt och många timmar med tungt huvud om mornarna. Tänkte låta fredagen berätta sig själv i bilder. Jag var ute med James, Iain, John och James och besökte först ett batting center. Konceptet är det samma som bowlinghall men lite annorlunda aktiviteter. 

Först dock, så här ser det ut när japaner väntar på rälsbussarna. Alltid snyggt uppställda för att det skall vara så effektiv in och ut strömmning som möjligt. Mycket ordnade filsystem för köerna också.

Julbelysning.

I Kabuchio. Underhållnings(red light)-distriktet. 

Biljardbowling.

Batting center. Jag har spelat baseball när jag var liten. Det hjälpte inte för min swing.

Jag, Iain och James.

Sjukt billig izakaya. En aning stökig och högljud. Bra ställe för en kväll med grabbarna. 

Jag, Iain, James B, John och James R.

Obligatoriska tecknet.

 

Oklart hur många öl senare. Troligtvis 8+..

Klockan är rätt tidigt, runt halv ett. Alla åker hem.

Väldigt trevlig tillställning med batting center och sedan den tokbilliga izakayan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar